Enneagram-karakterek – milyen típusú embernek mutatod be az üzletet

Sokszor bele esünk abba a hibába, amikor mindenkinek ugyan úgy akarjuk bemutatni az üzletet.

Ez a megközelítés azért nehézkes, mert nem elég az, hogy mindenki különböző nyitotságot mutat egy-egy új dolog iránt, hanem ráadásul még más személyiség típussal rendelkezik, vagyis egy-egy új dolog megértése teljesen más csatornán tud megvalósulni.

Például minden tárgyalásomnál a beszélgetés elején keresem azt a hasonló véleményt, eseményt a jelöltel, ami közös kiindulási pontot biztosíthat. Ha ez meg van, a beszélgetésünk sokkal jobb százalékban sikerül, mintha csak eldarálnám, hogy miben gondolkodok.

Ez mellett mindenkinek azt ajánlom, hogy az első kérdése MINDIG az legyen, hogy “Milyen célod van? Milyen célt szeretnél elérni ezzel az üzelttel?”

Ennek a megértéséhez most Halász Alexandra enneagramokkal foglalkozó előadását szeretném figyelmedbe ajánlani, ami alapján egy kis gyakorlással könnyen felismerheted, hogy milyen típusú emberrel állsz szemben.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük